Személyre szabottan

Tisztelt orvosok!

Oltás kivezetéssel kapcsolatban érdeklődnék. Én a második Pfizer oltásomat május 16-án kaptam meg, párom június 19-én, ezt szeretnénk kivezettetni. Páromnak különösebb panasza nincs, de nekem azóta a menstruációm alatt fáj a fejem, hasam is és a lábaimban a combhajlatban is érzek fájdalmat.

Előre is köszönöm válaszát!

Orvos válaszol
Kedves Kérdező!
 
Fel kell keresnie egy homeopatát, aki személyre szabottan tud segíteni. Addig is a honlapunk kérdezzen, válaszolunk rovatában talál számos oltáskivezetéssel kapcsolatos választ.
 
Üdvözlettel:
dr.Sebő Zsuzsanna

Kérdezzen, válaszolunk

CAPTCHA
Kérjük, klikkeljen az alábbi jelölőnégyzetre, hogy biztosak lehessünk, nem egy spam robot próbál jelentkezni.

A homeopata.hu oldalain található információk, szolgáltatások nem helyettesíthetik szakember véleményét, ezért kérjük, minden esetben forduljon homeopátiás képzettséggel rendelkező orvoshoz, gyógyszerészhez!

A homeopátiás készítmények hatásossága a hagyományos (allopátiás) gyógyszerekéhez hasonló klinikai vizsgálatokkal általánosan nem igazolt.

A homeopátiás gyógyszer szedése nem helyettesíti az orvossal történő konzultációt, a diagnózis megállapítását és a javasolt egészséges életmódot. A kockázatokról és a mellékhatásokról olvassa el a betegtájékoztatót, vagy kérdezze meg kezelőorvosát, gyógyszerészét! Feltétlenül tájékoztassa kezelőorvosát vagy gyógyszerészét, ha a tünetei az Ön kezelőorvosa vagy gyógyszerésze által megadott időn belül nem enyhülnek, vagy éppen súlyosbodnak.