Szaglásvesztés

Tisztelt Doktornő/ Doktor Úr!

Több éve nem érzek se szagokat, se ízt. Kezdetben csak allergia szezonban jelentkeztek a tünetek, később viszont állandósult ez az állapot.
Szedtem NATRIUM CHLORATUM 30 CH, 10 napig napi 2x5 golyócskát.
Hosszú idő után végre érzek illatokat, ízeket, igaz még nem rendesen. (Csak úgy, mint a "betegség" elején.) Azt szeretném megkérdezni, hogy folytassam-e ennek a szernek a szedését, vagy elég volt ennyi ?
A kúrák között mennyi ideig kell szünetet tartani?

Válaszát előre is köszönöm!

Orvos válaszol

Kedves Anett!

A szaglásvesztés a központi idegrendszer rendellenessége, ami homeopátiásan alkati szerrel kezelendő. Ezt a részletes anamnézisfelvétel, orvosi vizsgálat alapján tudja homeopata orvos megállapítani. Ha a Natrium- chloratum C 30 segített, ez reménnyel tölt el, hogy közel áll az Ön alkati szeréhez. Adagolása: 5 naponta 2 napig 1x5 golyó (max. 4 hétig) Ha részleges a javulás, akkor megpróbálhatja a Natrium-chloratum C 200-asat is, de azt csak havonta ismételje meg maximum 2 alkalommal. Ha ez nem segít, akkor forduljon homeopata orvoshoz!

Dr. Sal Péter

Kérdezzen, válaszolunk

CAPTCHA
Kérjük, klikkeljen az alábbi jelölőnégyzetre, hogy biztosak lehessünk, nem egy spam robot próbál jelentkezni.

A homeopata.hu oldalain található információk, szolgáltatások nem helyettesíthetik szakember véleményét, ezért kérjük, minden esetben forduljon homeopátiás képzettséggel rendelkező orvoshoz, gyógyszerészhez!

A homeopátiás készítmények hatásossága a hagyományos (allopátiás) gyógyszerekéhez hasonló klinikai vizsgálatokkal általánosan nem igazolt.

A homeopátiás gyógyszer szedése nem helyettesíti az orvossal történő konzultációt, a diagnózis megállapítását és a javasolt egészséges életmódot. A kockázatokról és a mellékhatásokról olvassa el a betegtájékoztatót, vagy kérdezze meg kezelőorvosát, gyógyszerészét! Feltétlenül tájékoztassa kezelőorvosát vagy gyógyszerészét, ha a tünetei az Ön kezelőorvosa vagy gyógyszerésze által megadott időn belül nem enyhülnek, vagy éppen súlyosbodnak.