Migrén

Tisztelt Doktornő/Doktor Úr!

46 éves vagyok és évtizedek óta élek ciklushoz köthető migrénnel, amely jellemzően egy-egy alkalommal 3 napig tart. Áprilisban megkaptam az első, május végén a második Pfizer oltásomat. Július óta a migrénem jelentős mértékben romlott, szinte folyamatosan kínoz. Alig van néhány rohammentes napom - egyik oldalon elmúlik, majd jellemzően 1 napos szünetet követően elkezdődik a másik oldalon az újabb 3 nap.

Ebben szeretném a tanácsát kérni. Előre is köszönöm a segítséget!
 

Orvos válaszol

Tisztelt Anikó!

 Ha évek óta a migrénje menstruációhoz kapcsolódik, akkor erre úgynevezett homeopátiás alkati kezeléssel kellene gyógyszert választani! Ezt akkor is érdemes alkalmazni, hogyha ez a migrén oltás után rosszabbodott. Emellett érdemes un. oltás kivezetést is alkalmazni, amely 8 hetes kúra. Mindezek megbeszélésére és vizsgálatra jelentkezzen egy homeopata orvosnál az orvos listáról .

Üdvözlettel 

Dr Sal Péter

Kérdezzen, válaszolunk

CAPTCHA
Kérjük, klikkeljen az alábbi jelölőnégyzetre, hogy biztosak lehessünk, nem egy spam robot próbál jelentkezni.

A homeopata.hu oldalain található információk, szolgáltatások nem helyettesíthetik szakember véleményét, ezért kérjük, minden esetben forduljon homeopátiás képzettséggel rendelkező orvoshoz, gyógyszerészhez!

A homeopátiás készítmények hatásossága a hagyományos (allopátiás) gyógyszerekéhez hasonló klinikai vizsgálatokkal általánosan nem igazolt.

A homeopátiás gyógyszer szedése nem helyettesíti az orvossal történő konzultációt, a diagnózis megállapítását és a javasolt egészséges életmódot. A kockázatokról és a mellékhatásokról olvassa el a betegtájékoztatót, vagy kérdezze meg kezelőorvosát, gyógyszerészét! Feltétlenül tájékoztassa kezelőorvosát vagy gyógyszerészét, ha a tünetei az Ön kezelőorvosa vagy gyógyszerésze által megadott időn belül nem enyhülnek, vagy éppen súlyosbodnak.