Láb dagadás

T. Doktornő!

A jobb oldali bokám bedagadt, ha megnyomom, az ujjam nyoma ott marad. Nem fájdalmas, de nagyon zavaró. Sajnos magas a vérnyomásom, de nem nagyon bírom a gyógyszert szedni a mellékhatások miatt. ACE-gátló /Ednyt hct/ tablettát szedtem, de attól angió-ödémám és veseelégtelenségem lett, nyelvem torkom bedagadt. Jelenleg az Amlodipin  Teva 5 mg és a Nebivolol-Teva tablettát szedem. Lehet, hogy ezektől dagad, vizesedik a bokám? Már megmutattam orvosnak, de a fenti 2 gyógyszert nem lehet lecserélni, azt mondta. A bokadagadást milyen homeopátiás szerrel tudnám leküzdeni?

Előre is köszönöm a választ!

Orvos válaszol

Kedves Zsófia!

Igen, bizonyos típusú vérnyomáscsökkentő mellékhatása lehet bokadagadás.

Apis C30 vagy Na sulf C15 vagy az Arnica C5 meg lehetne próbálni egymás után.

Napi 4x az Arnica, a másik kettő napi 1x 2x.

Ez a javasolt adagolás.

Üdvözlettel:

Dr Sebő Zsuzsanna

Kérdezzen, válaszolunk

CAPTCHA
Kérjük, klikkeljen az alábbi jelölőnégyzetre, hogy biztosak lehessünk, nem egy spam robot próbál jelentkezni.

A homeopata.hu oldalain található információk, szolgáltatások nem helyettesíthetik szakember véleményét, ezért kérjük, minden esetben forduljon homeopátiás képzettséggel rendelkező orvoshoz, gyógyszerészhez!

A homeopátiás készítmények hatásossága a hagyományos (allopátiás) gyógyszerekéhez hasonló klinikai vizsgálatokkal általánosan nem igazolt.

A homeopátiás gyógyszer szedése nem helyettesíti az orvossal történő konzultációt, a diagnózis megállapítását és a javasolt egészséges életmódot. A kockázatokról és a mellékhatásokról olvassa el a betegtájékoztatót, vagy kérdezze meg kezelőorvosát, gyógyszerészét! Feltétlenül tájékoztassa kezelőorvosát vagy gyógyszerészét, ha a tünetei az Ön kezelőorvosa vagy gyógyszerésze által megadott időn belül nem enyhülnek, vagy éppen súlyosbodnak.